Τουρκία Τουρκία πλοίο Η ΑΘΗΝΑ Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα το θρίλερ με το ναυάγιο στην Κάρπαθο

Η ΑΘΗΝΑ Άκαρπες παραμένουν μέχρι στιγμής ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ οι έρευνες για ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ τον εντοπισμό ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ του πλοιάρχου ”

Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα το θρίλερ με το ναυάγιο στην Κάρπαθο Η ΑΘΗΝΑ

Το υπόλοιπο πλήρωμα του πλοίου, έξι αλλοδαποί που είναι καλά στην υγεία τους, περισυνελέγη από ελικόπτερο super puma.

Το πλοίο είχε ξεκινήσει από τον λιμένα Αλιάγα Τουρκίας με προορισμό την Κύπρο.

Διαβάστε επίσης: Θρίλερ με ναυάγιο στην Κάρπαθο – Αγνοείται μέλος του πληρώματος

 

Η ΑΘΗΝΑ Τούρκος σκότωσε Βρετανίδα και τραυμάτισε μέλη της οικογένειάς της

Η άτυχη Catherine Bury που έμενε στη Βρετανία είχε πάει για διακοπές στη βίλα που διατηρούσε σε τουριστικό θέρετρο της ΤουρκίαςΣε τραγωδία εξελίχθηκαν οι διακοπές μιας βρετανικής οικογένειας στην Τουρκία. Η 56χρονη Catherine Bury είχε πάει στη βίλα της στο τουριστικό θέρετρο Dalyan για να γιορτάσει τα 56α γενέθλιά της. Ο κηπουρός του σπιτιού όμως είχε άλλα σχέδια για την οικογένεια. Αφού πυροβόλησε τον 24χρονο γιο της Alex στο πόδι και την 87χρονη μητέρα της Cecille στην πλάτη η άτυχη Catherine Bury για να γλιτώσει από τα πυρά κρύφτηκε στο μπάνιο του σπιτιού. Ο μανιακός κηπουρός «γάζωσε» κυριολεκτικά την πόρτα με κυνηγετική καραμπίνα με αποτέλεσμα η γυναίκα να πέσει νεκρή.

Ο κηπουρός γνωστός με τα αρχικά V.A. συνελήφθη από την Αστυνομία και οδήγηθε στον εισαγγέλεα. Σύμφωνα με γείτονες ο κηπουρός και η Catherine Bury είχαν τσακωθεί την περασμένη Παρασκευή και ο άνδρας την είχε απειλήσει ότι θα σκοτώσει την ίδια και την οικογένειά της. Η γυναίκα που έδωσε βάση στις απειλές πήγε στην Αστυνομία και κατήγγειλε το γεγονός. Ο V.A. συνελήφθη, κρατήθηκε τη νύχτα αλλά οι αστυνομικοί την επόμενη ημέρα έκριναν ότι έπρεπε να τον αφήσουν ελεύθερο.

Τότε ο άνδρας πήρε το κυνηγετικό του όπλο και πήγε στην βίλα της οικογένειας με σκοπό να σκοτώσει. Σύμφωνα με γείτονες και συγγενείς η οικογένεια δεν προκαλούσε ποτέ, ήταν αγαπητή. Μάλιστα οι συγγενείς της Bury είχαν πάει νωρίτερα στη βίλα και την είχαν στολίσει με μπαλόνια.

πηγή: dailymail

” ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ Δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο”

Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.

Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.

Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.

Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.

Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.

«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου…τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».

Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.

Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που έφθασε στην Ελλάδα ήταν 1,3 εκατομμύρια αλλά από αυτούς 1.100.000 εκδιώχθηκαν και μόνο 180.000 ανταλλάχθηκαν λόγω της Συνθήκης της Λωζάννης.

Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».

Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.

Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αί ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης και Κυριακές πρωί, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Κουμπάρη από τις 15/9 έως 6/10. Σύντομα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και στην Κώνσταντινούπολη.

Η ΑΘΗΝΑ

source: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/365239/synehizetai-gia-deyteri-mera-to-thriler-me-to-nayagio-stin-karpatho

Η ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΑΘΗΝΑ

Leave a Reply