πληροφορίες πληροφορίες αστέρι ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Η Συλβί Γκιγέμ στο Μέγαρο Μουσικής

ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Το μεγαλύτερο come back στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου είναι γεγονός. Η κορυφαία εν ζωή χορεύτρια του κόσμου, η πρίμα μπαλαρίνα της Όπερας του Παρισιού και της Κόβεν Γκάρντεν, η μούσα των μεγάλων δημιουργών……

Η Συλβί Γκιγέμ στο Μέγαρο Μουσικής ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Από αύριο έως τις 30 Δεκεμβρίου

Το μεγαλύτερο come back στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου είναι γεγονός. Η κορυφαία εν ζωή χορεύτρια του κόσμου, η πρίμα μπαλαρίνα της Όπερας του Παρισιού και της Κόβεν Γκάρντεν, η μούσα των μεγάλων δημιουργών, όπως ο Μωρίς Μπεζάρ, πετρα καρυστου ο Κένεθ Μακ Μίλαν, ο Γουίλιαμ Φορσάιθ, ο Άκραμ Καν κ.α., η super star με την έντονη προσωπικότητα, το αστείρευτο ταλέντο, την ερμηνευτική δεινότητα και την απίστευτη ευλυγισία και ταχύτητα που άλλαξε οριστικά και αμετάκλητα τα πρότυπα και τους κώδικες του χορού, επιτέλους επιστρέφει.

Η Συλβί Γκιγιέμ, έρχεται στην χώρα μας μ’ ένα απρόσμενο χριστουγεννιάτικο δώρο για την Αθήνα, που δικαίως αναμένεται να προκαλέσει το τεράστιο ενδιαφέρον τόσο του τύπου όσο και του κοινού, αλλά και να αποτελέσει «είδηση» διεθνώς.

Η Μεγάλη Ντίβα φορά ξανά τις πουέντ της, κάνοντας πράξη την πολυαναμενόμενη επιστροφή της στο είδος που την ανέδειξε, το κλασικό ρεπερτόριο. Χορεύοντας στο «Μαργαρίτα και Αρμάνδος» και σπάζοντας ένα ταμπού, απέναντι σ’ ένα έργο «απαγορευμένο» εφ’ όσον κάποτε χορογραφήθηκε αποκλειστικά για τον μέντορά της τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ και την Μαργκό Φοντεϊν. Μαζί της τα διάσημα Μπαλέτα του Τόκυο με τους 95 υψηλότατης τεχνικής χορευτές τους, αλλά και έχοντας ως special guest μια πλειάδα από super star, όπως ο πιανίστας Ντέηβιντ Καμπάσι, ο φημισμένος χορευτής Ολιβιέ Σανού και βέβαια ο πρώτος χορευτής (Etoile) της Σκάλας του Μιλάνου, Μάσιμο Μούρου.

Παράλληλα, ως βασική αυτουργός του σύγχρονου χορού η Συλβί Γκιλέμ, παρέα με τον περίφημο Άκραμ Καν, θα μας χαρίσει ξανά την εκρηκτική της ερμηνεία, στο αριστουργηματικό «Sacred Monsters». Το έργο που ύμνησε η διεθνής κριτική και λάτρεψαν οι θεατές. Την παράσταση που δικαίως χαρακτηρίστηκε πως για τα δεδομένα της μοντέρνας κινησιολογικής φόρμας, αποτελεί «ότι καλύτερο είδε ποτέ το κοινό».

Στη πρώτη και μοναδική ως τώρα ταυτόχρονη αποκάλυψη και αρμονική σκηνική συνύπαρξη των δύο καλλιτεχνικών προσώπων της σύγχρονης Ιέρειας της κινησιολογικής τέχνης. Σε μια συγκλονιστική συνεύρεση του μέλλοντος με την ιστορία, σε μια άκρως επιτυχημένη μίξη της πρωτοπορίας και της κλασικής αξίας, της φρεσκάδας και της γνώσης, της ανανέωσης και της παράδοσης. Σ’ ένα μαγευτικό διάλογο αυτών των δύο τόσο διαφορετικών καλλιτεχνικών λεξιλογίων, που όμως ανασυνθέτουν από κοινού το «ενιαίο και αδιαίρετο της χορευτικής τέχνης» στο πρόσωπο του διασημότερου σύγχρονου σκηνικού μύθου, πετρα τιμες της μίας, μοναδικής και ανεπανάληπτης Συλβί Γκιλέμ, που όπως κάποιες διαδόσεις και σκηνικά παραμύθια αφηγούνται «ενσαρκώνει στον κόσμο μας την επί γης χορευτική θεότητα»!

ΤΟ TOKYO BALLET ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…

Και αν οι χριστουγεννιάτικες νύχτες της Αθήνας δεν θα’ ναι ποτέ πια σκο ΤΕΙνές, αφού θα τις φωτίζει το υπέρλαμπρο αστέρι του χορευτικού μας σύμπαντος – η Συλβί Γκιγιέμ, τα κορυφαία Μπαλέτα του Τόκυο υπογράφουν μόνα τους τα πιο ζεστά και πολύχρωμα παιδικά απογεύματα του Δεκέμβρη. Προσφέροντας σε πολύ προσιτές τιμές μία φαντασμαγορική παράσταση για όλη την οικογένεια, πετρες καρυστου τιμες με Foul Ballet, πλούσια σκηνικά και κουστούμια, την ονειρική μουσική του Τσαϊκόφσκι και την μαγευτική χορογραφία του Μάριους Πετιπά. Ένα πανέμορφο και μ’ ευτυχισμένο τέλος «παραμύθι για μικρά και με γάλα παιδιά», την Ωραία Κοιμωμένη.

• 19 – 23 Δεκεμβρίου, 7 παραστάσεις

SACRED MONSTERS

(Sylvie Guillem – Akram Khan – Ζωντανή Ορχήστρα)

◊◊◊

• 25 – 30 Δεκεμβρίου, βραδινές παραστάσεις

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΑΝΔΟΣ

(Sylvie Gullem – Massimo Murru-Oliver Chanut-Tokyo Ballet)

ETUDES

(Haruka NARA, πετρα λατομειου τιμη Naoki Takagishi, Tokyo Ballet)

◊◊◊

• 25-30 Δεκεμβρίου, απογευματινές-παιδικές παραστάσεις

H ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ

(Mizuka UENO, Dan Tsukamoto Tokyo Ballet, )

◊◊◊

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Ταμεία Μεγάρου Μουσικής, Public και στην Ομήρου 8

Αγορά μέσω internet στο: www.megaron.gr

Τηλεφωνικές κρατήσεις: 210 7282333 – πληροφορίες: 210 7258510

ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη

Ηράκλειο: 27χρονος κρεμάστηκε με τη ζώνη του – Χανιά: 61χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίναΝεκρός βρέθηκε ένας 27χρονος από τη Λιθουανία, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Αμμουδάρας, περίπου στις 00.30 μετά τα μεσάνυχτα.

Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.

Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.

Πηγή: Cretalive.gr

Και δεύτερη αυτοκτονία μέσα σε λίγες ώρες

Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.

Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..

Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.

Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Πηγή: Flashnews.gr

ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ «Απόψεις του Στουρνάρα τα περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων», πλακα καρυστου λέει ο πρόεδρος του ΔΣΑ

Ιδιαίτερη αιχμηρή η τοποθέτηση του προέδρου του δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννη Αδαμόπουλου ο οποίος άσκησε κριτική στον υπουργό Οικονομικών και σε όσους υποστηρίζουν ότι το δικηγορικό επάγγελμα είναι κλειστόΣε δύο διατάξεις περιορίζονται οι ενστάσεις των δικηγόρων αναφορικά με τον νέο Κώδικα που επεξεργάζεται η αρμόδια επιτ ροπή της Βουλής και θα ψηφιστεί την ερχόμενη εβδομάδα από το τρίτο θερινό τμήμα του κοινοβουλίου.

Συγκεκριμένα, πετρα λατομειου τιμη σύμφωνα με τις τοποθετήσεις εκπροσώπων των δικηγορικών συλλόγων της χώρας οι ε< δικηγόροδικηγόρο< δικηγόροδικηγόρους του Δημόσιου τομέα) και σε εκείνη που καθορίζει τα ποσοστά εισφορών στα διπλότυπα γραμμάτια είσπραξης στα Δικαστήρια.

Πέραν αυτών, ιδιαίτερη αιχμηρή ήταν η τοποθέτηση του προέδρου του δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννη Αδαμόπουλου ο οποίος άσκησε κριτική στον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα αλλά και σε όσους υποστηρίζουν ότι το δικηγορικό επάγγελμα είναι κλειστό.

Πιο αναλυτικά, ο κ. Αδαμόπουλος είπε ότι: «Ο κ. Στουρνάρας δεν ζητα την απελευθέρωση του επαγγέλματος λόγω τρόικας. Τα ίδια έλεγε και πριν 25 χρόνια. Υπάρχουν όλα αυτά στις εκθέσεις του ΙΟΒΕ. Δεν είναι λοιπόν απόψεις της τρόικας αλλά εσωτερικών συμφερόντων και απόψεων» και πρόσθεσε «πολλοί χρησιμοποιούν την καραμέλα για το άνοιγμα του επαγγέλματος. Όμως με όσα μέτρα έχουν ληφθεί το επάγγελμα κλείνει. Δεν ανοίγει».

Ο πρόεδρος μάλιστα κατέθεσε συγκεκριμένα στοιχεία για να υποστηρίζει την ομιλίας του σύμφωνα με τα οποία:

Το 2010 εισήλθαν στον ΔΣΑ 1.005 νέα μέλη και εξήλθαν 642. Το 2011, εισήλθαν 1.049 και έφυγαν 642 ενώ το 2012 μπήκαν 850 και εξήλθαν 721. Από τους 850 μάλιστα μόλις οι 255 έμειναν τελικά ενεργά μέλη του δικηγορικού κλάδου.

Εξίσου, αποκαλυπτικά είναι τα νούμερα για τις παραστάσεις των δικηγόρων καθώς και για τις συνάψεις συμβολαίων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του κ. Αδαμόπουλου: πετρες καρυστου το 2011 δόθηκαν 1.056.000 παραστάσεις και το 2012 9 δικηγόροδικηγόροι δεν είχαν καμία παράσταση ενώ πάνω από 50 πα δικηγόροδικηγόροι (1/20 του συνόλου).

ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ

source: http://www.newsbeast.gr/entertainment/arthro/622238/i-sulvi-gigem-sto-megaro-mousikis-/

ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ…

Leave a Reply