παιδιά Κυριακή άντρας ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Αφιέρωμα στον Μεξικάνικο κινηματογράφο

ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Στην Ταινιοθήκη ηλιακοσ θερμοσιφωνασ μαλτεζοσ Θεσσαλονίκης…”

Αφιέρωμα στον Μεξικάνικο κινηματογράφο ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕ Θεσσαλονίκη<a href="http://el.wikipedia.org/wik ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης συνεχίζει τη δραστηριότητά της παρουσιάζοντας το αφιέρωμα «Μεξικάνικος κινηματογράφος: θρησκεία, οικογένεια και επανάσταση», το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 24 Νοεμβρίου 2013 στην αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος (Μουσείο <a href="http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης, Αποθήκη Α΄, Λιμάνι).

Το αφιέρωμα περιλαμβάνει τέσσερις ταινίες:

«Ναζαρέν» του Λουίς Μπουνιουέλ (1959)

Η κινηματογραφική διασκευή του μυθιστορήματος του Πιέρ Πιρέζ Γάλδος, μας μεταφέρει στο Μεξικό των αρχών του 1900 κι έχει ως βασικό ήρωα έναν αφελή και αναποτελεσματικό καθολικό ιερέα, το Ναζάριο, που ενώ προσπαθεί να εφαρμόσει πιστά τις διδαχές του Ευαγγελίου, βρίσκεται αντιμέτωπος με το κοινωνικό σύνολο, το οποίο παρεξηγεί τις πράξεις του… Η ταινία τιμήθηκε με το Διεθνές Βραβείο στο Φεστιβάλ Καννών το 1959.

«Ανέβασμα στον ουρανό» του Λουίς Μπουνιουέλ (1952)

Ένα νιόπαντρο ζευγάρι διακόπ ΤΕΙ το μήνα του μέλιτος όταν ο άντρας, Oliverio, μαθαίνει ότι η μητέρα του είναι ετοιμοθάνατη. Ο Oliverio θα πρέπει να επιστρέψει το συντομότερο στην πόλη για να επικυρώσει μια νέα διαθήκη που θα τον προστατεύει από την απληστία των αδερφών του. Ο δρόμος προς την πόλη θα είναι περιπε ΤΕΙώδης και ο Oliverio θα συναντήσει πολλούς πειρασμούς.

«Το ακατάβλητο Μεξικό» του Πολ Λεντούκ (1973)

Bασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του αμερικανού σοσιαλιστή δημοσιογράφου Τζον Ριντ, η ταινία μας μεταφέρει στα τέλη του 1913 και πιο συγκεκριμένα στους τελευταίους μήνες της μεξικανικής επανάστασης. Ο Τζον Ριντ, ακολουθώντας τα στρατεύματα των επαναστατών του Πάντσο Βίλα και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους, έμεινε 18 μήνες δίπλα τους, συμμετέχοντας μάλιστα ενεργά στις στρατιωτικές μάχες. Ταινία-θρύλος στην ιστορία του μεξικάνικου Κινηματογράφου, έχει ως θέμα όχι μονάχα την επανάσταση, αλλά και την στάση του διανοούμενου απέναντι και μέσα σ’ αυτήν.

«Το κάστρο της αγνότητας» Αρτούρο Ριπστάιν (1973)

Ένας πατέρας, θέλοντας να προφυλάξει τα τρία του παιδιά από την κακία του κόσμου, τα κρατάει κλεισμένα στο σπίτι για 18 ολόκληρα χρόνια, μαζί με τη γυναίκα του. Οι δύο γονείς, μαζί με τα παιδιά, ασχολούνται με την παραγωγή ποντικοφάρμακου, με το οποίο ο πατέρας εξασφαλίζει το οικογενειακό εισόδημα. Η ζωή για τα παιδιά είναι σκληρή, ο πατέρας τα έχει σε αυστηρή πειθαρχία…

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου

18.30            Ναζαρέν

21.00            Το κάστρο της αγνότητας

Σάββατο 23 Νοεμβρίου

18.30            Το ακατάβλητο Μεξικό

21.00            Ναζαρέν

Κυριακή 24 Νοεμβρίου

18.30            Το κάστρο της αγνότητας

21.00            Ανέβασμα στον ουρανό

Τιμή 4 ευρώ. Αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος

ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

«Οι πολιτικάντηδες με τα “burberry” ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή

Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.

Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.

Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα… γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!

Το… πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.

<iframe src="http://www. YouTube.com/embed/N0MnK8jYluQ?feature=player_embedded” allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”360″ width=”640″>

<iframe src="http://www. YouTube.com/embed/5Fy1M1AhdWs?feature=player_embedded” allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”360″ width=”640″>

Τι απαντά η Χρυσή Αυγή

Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.

«Οι πολιτικάντηδες με τα “burberry” που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για “clubbing”, πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».

«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Ασία: Ένας στους τέσσερις άνδρες παραδέχεται ότι είναι βιαστής!

Στην Παπούα Νέα Γουινέα, περίπου το 62% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι έχουν συνευρεθεί ερωτικά με γυναίκα χωρίς την συγκατάθεσή της…

Το ένα τέταρτο των Ασιατών παραδέχεται ότι έχει βιάσει γυναίκα, σύμφωνα με έρευνα των Ηνωμένων Εθνών που πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες της περιοχής και δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Στην Παπούα Νέα Γουινέα, περίπου το 62% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι έχουν συνευρεθεί ερωτικά με γυναίκα χωρίς την συγκατάθεσή της, σύμφωνα με την έρευνα του ΟΗΕ.

“Τα συμπεράσματα της έκθεσης επιβεβαιώνουν την ύπαρξη της βίας κατά των γυναικών στην τιμές ηλιακών θερμοσίφωνων περιοχή. Και η βία είναι απολύτως συνδεδεμένη με την ανισότητα μεταξύ των δύο φύλων”, δήλωσε η Έμα Φούλου, εκ των επικεφαλής της έρευνας.

Η έκθεση με τίτλο “Γιατί Ορισμένοι Άνδρες Χρησιμοποιούν Βία Κατά των Γυναικών και Πώς Μπορούμε να το Αποφύγουμε;” βασίστηκε σε συνεντεύξεις που δόθηκαν κατά το διάστημα 2010-2013 από 10.000 άνδρες και 3.000 γυναίκες στο Μπανγκλαντές, την Καμπότζη, την Κίνα, την Ινδονησία, την Σρι Λάνκα και την Παπούα Νέα Γουινέα.

Η έκθεση παρείχε λεπτομερή στοιχεία για την βία που ασκούν οι άνδρες εις βάρος των γυναικών και τα κίνητρά τους.

Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού επιλέχτηκε για την πρώτη τέτοια έκθεση κυρίως επειδή τα Ηνωμένα Έθνη διαθέτουν πολλά ενεργά προγράμματα για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών στην Ασία.

Από την έρευνα προέκυψε ότι το ποσοστό σωματικής και σεξουαλικής βίας εις βάρος συζύγων και συντρόφων είναι υψηλό, καθώς στην Ινδονησία, για παράδειγμα, κυμαίνεται στο 26%, ενώ στην Παπούα Νέα Γουινέα στο 80%.

Μεταξύ των βιαστών που παραδέχονται την πράξη τους, το πιο κοινό κίνητρο που επικαλούνται είναι η αίσθηση σεξουαλικής κυριότητας.

“Παρότι το αλκοόλ συχνά θεωρείται ότι είναι ένας κοινός παράγοντας διάπραξης βίαιου εγκλήματος, hliakoi uermosifvnes ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ήταν η ηλιακοι ηλιακοσ hliakoi thermosifones ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ θερμοσιφωνασ μαλτεζοσ θερμοσιφωνες θεσσαλονικη λιγότερο κοινή απάντηση που έδωσαν οι ερωτηθέντες”, σύμφωνα με την έρευνα.

Η έρευνα αποπειράθηκε επίσης να εξετάσει το θέμα του βιασμού με θύματα άνδρες.

Στο Μπανγκλαντές, την Κίνα και την Ινδονησία, περίπου το 2% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι έχουν βιάσει άλλον άνδρα, ενώ στη Σρι Λάνκα και την Καμπότζη το ποσοστό ανέρχεται, κατά μέσον όρο, σε 3% με 4% και στην Παπούα Νέα Γουιένα σε 8%.

Όπως προκύπ ΤΕΙ, η Παπούα Νέα Γουινέα έχει σχετικά χαμηλό επίπεδο ισότητας των δύο φύλων, έλλειψη νομοθεσίας κατά του βιασμού, ενώ οι πρόσφατες συγκρούσεις έχουν οδηγήσει στην αποδοχή της βίας, εξηγεί η Φούλου.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι περίπου το 72% με 97% των ανδρών που παραδέχτηκαν ότι έχουν βιάσει δεν αντιμετώπισαν τις συνέπειες του νόμου.

ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ

source: http://www.protothema.gr/culture/article/330663/afieroma-ston-mexikaniko-kinimatografo/




ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ…

Leave a Reply